همانطور که می دانید نظافت یکی از موارد ضروری در زندگی انسان است. ما در زندگی، کار و حتی ماشین خود به نظافت نیاز داریم. پاک کننده یکی از ابزارهایی است که به خصوص در خانه به ما در انجام این کار کمک می کند. امروزه این ابزارها به غیر از پاکسازی سطح زمین از گرد و غبار و زباله، اهداف دیگری نیز دارند. اما انواع مختلفی از جاروبرقی در بازار وجود دارد که تصمیم گیری در مورد آن دشوار است. درست است که مشخص نیست کدام پاک کننده به بهترین وجه نیازهای ما را برآورده می کند. شما می توانید برای تعمیرات جاروبرقی بوش به خدمات پس از فروش بوش مراجعه نمایید.


قدرت مکش بالا

جاروبرقی ها در واقع از طریق قدرت مکش کار می کنند. این برق توسط یک موتور داخلی تولید می شود. هرچه موتور قدرتمندتر باشد، قدرت مکش بیشتر است. در نتیجه جاروبرقی کارآمدتر است و در مکیدن همه کثیفی ها و گرد و غبار عملکرد بهتری دارد. هنگام انتخاب جاروبرقی به میزان قدرت آن توجه کنید. این واقعیت که قدرت آن بین 600 وات و 3000 وات متغیر است به خودی خود عملکرد بهتری را تضمین نمی کند. نکته مهم استفاده موثر از انرژی در سراسر سیستم است

آزمایشی وجود دارد که می توانید برای کشف قدرت مکش واقعی جاروبرقی انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که تمام اتصالات دستگاه به خوبی بسته شده باشند. سپس آن را روشن کرده و روی آخرین سطح قدرت تنظیم کنید. سپس کف لوله را به دیوار وصل کرده و استحکام آن را اندازه گیری کنید.

کنترل آسان جاروبرقی

مانورپذیری یکی از ویژگی های مهم هر جاروبرقی خوب است که اکثر مصرف کنندگان به آن توجهی نمی کنند و اجازه عبور از آن را نمی دهند. بسیار مهم است که جاروبرقی بتواند به هر جایی برسد. برای انجام کارهای تمیز کردن، دستگاه باید به راحتی قابل جابجایی و دسترسی به مناطق دور افتاده باشد. به دنبال جارویی باشید که دارای چرخ هایی باشد که بتواند 360 درجه بچرخد.

مانور آسان و سبکی جاروبرقی

داشتن سیم برق بلند و جمع شونده بسیار ضروری است. این ویژگی به شما امکان می دهد بدون تغییر پریز برق در هر اتاق یا تغییرات خاص حرکت کنید. همه این ویژگی ها در کنار هم انعطاف پذیری را افزایش می دهند و یک جاروبرقی خوب باید این ویژگی ها را داشته باشد.

نحوه کار با جاروبرقی

هیچ کس نمی خواهد ساعت ها صرف یادگیری نحوه استفاده از جاروبرقی کند. از طرفی جارو باید در اسرع وقت استفاده شود. بنابراین یک جاروبرقی خوب باید بیش از هر چیز ساده باشد. به یاد داشته باشید که عملکرد ساده به معنای کمبود نوآوری و فناوری نیست. لوله پلاستیکی جارو باید بتواند قدرت مکش را در همه شرایط حفظ کند. بهترین نوع دستگیره های فلزی نیز تلسکوپی هستند. با فشار دادن یک دکمه می توان آنها را با قد هر فرد تنظیم کرد. برخی از جاروبرقی ها دارای قسمت کوچکی در پشت هستند که برای حمایت و رها کردن لوله کار می کند. می توانید لوله را در حین یا بعد از کار به آنجا وصل کنید و مطمئن باشید که نمی افتد.

سطح صدا پایین

اما میزان صدایی که در حین کار از موتور می آید در تعیین یک ماشین تمیز خوب بسیار مفید است. همه جاروبرقی ها می توانند پر سر و صدا باشند و این قطعا چیز خوبی نیست. بنابراین موتور سوییپر باید به گونه ای طراحی شود (معمولا عایق صدا) تا از خروج صدای اضافی از موتور جلوگیری کند.

نسبت و وزن مناسب

بسیاری از مردم بر این باورند که خرید یک جاروبرقی جمع و جور برابر با قدرت مکش کم و کیفیت پایین است. اما اینطور نیست. فرض کنید یک جاروبرقی خوب و بزرگ با قدرت مکش عالی خریداری کرده اید. اما به دلیل اندازه آن نمی توانید به راحتی آن را همه جا حمل کنید و نمی تواند گوشه ها و مکان های کم دسترسی را تمیز کند.

با این حال، یک جاروبرقی خوب نه تنها باید کاملاً کاربردی باشد، بلکه باید از نظر ظاهری نیز زیبا باشد. با یخچال یا ماشین لباسشویی و غیره چون بر ظاهر محیط تاثیر می گذارند.

مصرف برق کم

جارو برقی کم مصرف

ما باید انرژی و هزینه جاروبرقی را در نظر داشته باشیم. با توجه به افزایش قیمت، این جاروبرقی خوبی برای کمک به صرفه جویی در این موارد است.

زندگی طولانی

مهم است که در نظر داشته باشید جاروبرقی شما چقدر عمر می کند. ممکن است در ابتدا و در زمان خرید مجبور به پرداخت بیشتر باشید. اما این باعث صرفه جویی در آینده می شود. در مورد کیفیت هیچ هزینه اضافی وجود ندارد.

سیستم سوراخ مخزن جاروبرقی

کار جاروبرقی فراتر از تمیز کردن سطوح است، بلکه در مورد سلامت عمومی است. به طور دقیق تر می توان به تمیزی هوای اطراف اشاره کرد. اگر همه گرد و غباری که از روی زمین برداشته اید دوباره همان جا بماند و به راحتی در هوا پراکنده شود چه؟ سیستم دفع زباله جاروبرقی ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود:

کیسه: این سیستم بیشتر جاروبرقی های قدیمی را پوشش می دهد. این نوع ذرات ریز گرد و غبار وارد کیسه می شود که معمولاً کاغذ یا پلیمر است به همراه سایر زباله هایی که جارو از سطح آن برداشته است. این کیسه ها از انواع دائمی و یکبار مصرف می باشند. کیسه های دائمی باید بعد از هر بار پر کردن خالی شوند

جاروبرقی برای کیسه ها

ذخیره سازی (بدون کیسه): روش های دفع و گردگیری برای این مدل کمی متفاوت است. این کیسه ها خالی است. در عوض، یک مخزن شفاف وجود دارد که گرد و غبار و زباله ها در آن جمع می شوند. نکته شگفت انگیز در مورد این است که وقتی کیسه را تمیز می کنید هیچ کثیفی وجود ندارد. زیرا در حین نوشیدن ضایعات جمع می شود و فقط باید در مخزن را باز کنید و زباله ها را تمیز کنید.