بدون شک امروزه کارهای خانه زیاد است و برخی از کارها بسیار سخت است. اما همیشه راه هایی برای کاهش این کارهای سخت وجود دارد که یکی از آنها استفاده از ابزارهای جدید برای کاهش این فشار است.

یکی از سخت ترین کارهای روزمره و مطمئناً سخت ترین کار در خانه و مکان های دیگر نظافت است و استفاده از جاروبرقی های سنگین که در برخی موارد قابل استفاده نیستند به دلایل زیادی از جمله سنگین بودن و ... قابل حمل هستند. نباید از سختی کار بکاهد.

در این مقاله تعمیرات جاروبرقی بوش در مورد مزایای استفاده از جاروبرقی قابل حمل دیبا سرویس، قصد داریم تا مزایا و مزایای جاروبرقی های قابل حمل دستی را در مقایسه با جاروبرقی های معمولی برجسته کنیم.


قابل حمل

همانطور که گفتم اولین مزیت این جاروبرقی این است که جاروبرقی دستی به دلیل وزن سبک و موتور سبک آن قابل جابجایی است. این امکان را به شما می دهد که آن را مانند تلفن همراه در هر جایی با خود ببرید و در مکان های مختلف از جمله داخل خودرو از آن استفاده کنید. ضمنا کابل هم ندارند. در حالی که سایر جاروبرقی ها محدودیت بزرگی دارند، اگر دوشاخه باید به پریز و کابل وصل شود محدودیت بزرگی است که نمی توانید آن را به جایی ببرید. بنابراین نیازی به روشن و خاموش کردن پاک کننده دستی ندارید.

آنها جمع و جور هستند

اکثر این ماشین ها ساده هستند و به راحتی خاک را از مکان های صعب العبور پاک می کنند. به عنوان مثال، خاک کوچک روی تجهیزات سنگین را می توان به راحتی حذف کرد. طراحی خلاقانه این قطعه لوازم خانگی این مشکل را حل کرده است.

نگهداری و استقرار آسان

جاروبرقی ها به دلیل جمع و جور بودن در مواقعی که به آنها نیاز نداریم فضای زیادی را اشغال نمی کنند و برای نگهداری نیازی به انبار یا گاراژ نیست و به راحتی فقط در یک قفسه جا می شوند.

صرفه جویی در زمان

برخلاف سایر جاروبرقی ها که مونتاژ و جداسازی آنها زمان بر است، این جاروبرقی ها در هر زمانی قابل استفاده هستند و نیازی به مونتاژ یا جداسازی قطعات مختلف نیست.

ریختن آسان

ظروف نگهداری کثیفی و ضایعات این جاروبرقی ها به راحتی باز و بسته می شوند، بنابراین با فشار دادن یک دکمه کوچک می توان آنها را خالی کرد. بنابراین تخلیه آنها نه طولانی است و نه دشوار.

به صرفه بودن

یکی دیگر از دلایل محبوبیت جاروبرقی های قابل حمل این است که آنها مقرون به صرفه هستند. این جاروبرقی ها حدود 40 دلار قیمت دارند، در حالی که سایر جاروبرقی ها حدود 200 دلار قیمت دارند.

آنها همه کاره هستند.

این واحدها علاوه بر صرفه جویی در هزینه و انرژی، همه کاره هستند. جاروبرقی های دیگر فقط برای تمیز کردن فرش یا تمیز کردن کف مناسب هستند، در حالی که از پاک کننده های دستی و قابل حمل می توان برای تمیز کردن چندین مورد استفاده کرد.

استفاده از آن آسان است

کارکرد اکثر پاک کننده های قابل حمل دشوار نیست. دکمه های کمتری نسبت به جاروبرقی های دیگر دارد و استفاده از آن آسان است.

اینها می توانند عادات نظافتی شما را تغییر دهند. در نهایت، داشتن مزایایی مانند سهولت در استفاده، اندازه کوچک و نظافت آسان مواردی هستند که تأثیر زیادی در تمیز کردن خانه و تغییر عادات نظافتی شما و آسان کردن کارها دارند. اگرچه بسیاری از مردم احساس خوبی نسبت به تمیزی ندارند. زیرا این کار را حتی برای جاروبرقی های بزرگ و سنگین هم سخت می دانند.

دو دسته کلی از جاروبرقی های قابل حمل وجود دارد:

الف) دیوالت DC 515K

این خلاءهای دینامیکی شامل موارد زیر است:

حالت تمیز کردن دوبل

بسته 1/2 گالن.

فیلتر قابل شستشو

شلنگ لاستیکی بادوام.

عملکرد تمیز کردن دوگانه به شما امکان می دهد در سطح مناسب تمیز کنید. پاک کننده های قوی تر می توانند فرش های ظریف را از بین ببرند و کف را خراش دهند.

یکی دیگر از مزایای این دسته از جاروبرقی های دستی و پرتابل عدم نیاز به خرید فیلتر است. زیرا دارای فیلترهای هپا قابل شستشو هستند.

اگر به دنبال یک جاروبرقی قابل حمل با ماندگاری بالا هستید، دوام آن به کیفیت شلنگ بستگی دارد. ساخته شده از مواد مرغوب و نرم.

2) اوریکا

جاروبرقی خدمات بوش قابل حمل دیگر جاروبرقی Eureka Easy Vacuum است. اجزای این خلاء انعطاف پذیر عبارتند از:


سیستم هوای پاک.

کیسه گرد و غبار به راحتی تخلیه می شود.

رابط کاربر پسند.

اگر یک جاروبرقی انعطاف پذیر می خواهید، این برای شما مناسب است. این جاروبرقی سبک، جمع و جور، بسیار پرکاربرد است.این جاروبرقی را به راحتی می توان به یک جاروبرقی دستی تبدیل کرد.

این بدان معناست که استفاده از آن در اتاق‌های ساکت و خالی و اتاق‌های شلوغ پر از وسایل آسان است. با استفاده از این دستگاه افرادی که به گرد و غبار حساسیت دارند نگران نباشند زیرا این دستگاه مخصوص زدودن گرد و غبار از خانه شما می باشد.

اما طبق گزارشات مشتریان، فیلتراسیون این دستگاه ضعیف بوده و پس از شستشو به خوبی عمل نمی کند.

نکته اصلی این است که این ابزار کاربردی و مفید است و یک راه سریع و آسان برای گردگیری و تمیز کردن اتاق شما است.